پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماجرای ربودن دختر 16 ساله توسط مزاحمان خیابانی
نوشته شده در چهار شنبه 18 خرداد 1390
بازدید : 867
نویسنده : امير محمدي

taknaz.ir at site

زمانی كه خودرو متوقف شد و دختر قصد پیاده شدن از آن را داشت، یك موتورسوار در كنار خودرو قرار گرفت و سرنشین موتورسیكلت كه همدست راننده بود، رانندگی خودرو را برعهده گرفت و راننده خودرو هم دختر را به زور وارد خودرو كرد و آنان از محل متواری شدند.
مزاحمان خیابانی كه قصد اذیت و آزار یك دختر را داشتند، توسط ماموران پلیس مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ احد كریمی، فرمانده انتظامی مشهد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این خبر اظهار كرد: چندی پیش ماموران گشت پلیس مشهد در یك عملیات تعقیب و گریز با متوقف كردن خودرویی كه قصد اذیت و آزار یك دختر جوان را داشت، دو تن را دستگیر كردند.

وی ادامه داد: با دستگیری این متهمان و در بررسی های بیشتر مشخص شد كه یك دختر 16 ساله پس از آن كه به عنوان مسافر سوار یك خودرو پراید شد، متوجه شد كه راننده خودرو در حالت عادی قرار ندارد و احتمالا شرب خمر داشته است، از راننده خواست تا از این خودرو پیاده شود.

كریمی ادامه داد: زمانی كه خودرو متوقف شد و دختر قصد پیاده شدن از آن را داشت، یك موتورسوار در كنار خودرو قرار گرفت و سرنشین موتورسیكلت كه همدست راننده بود، رانندگی خودرو را برعهده گرفت و راننده خودرو هم دختر را به زور وارد خودرو كرد و آنان از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان كرد: مردم با مشاهده این صحنه به منظور كمك به این دختر جوان اقدام به شكستن شیشه خودرو كردند و دختر را نجات دادند اما متهمان از صحنه متواری شدند.

كریمی گفت:‌ در ادامه ماموران گشت پلیس مشهد در یك عملیات تعقیب و گریز با متوقف‌كردن این خودرو دو تن را دستگیر كردند و تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.


:: موضوعات مرتبط: ماجرای ربودن دختر 16 ساله توسط مزاحمان خیابانی , ,
:: برچسب‌ها: ماجرای ربودن دختر 16 ساله توسط مزاحمان خیابانی ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد